KARTY ATLAS MOBILE – ROZMOWY BEZ GRANIC ZA GROSZE

Karty AtlasMobile w Żywcu jedynie u nas!

www.atlasmobile.eu

W Żywieckim Centrum Turystyki i Kultury zakupisz karty telefoniczne za 30 zł i 50 zł: AtlasMobile - Tanie rozmowy w roamingu! Jeśli nie chcesz płacić setek złotych za rachunki telefoniczne będąc w bardzo egzotycznych miejscach na świecie i psuć sobie humoru po przyjeździe do Polski zdecyduj się na zakup karty Atlas Mobile.

Nie musisz do nas przychodzić! Zapłacić przelewem za swoją kartę a wyślemy ci ją pocztą lub kurierem!

Zapraszamy po zakup i odbiór kart AtlasMobile do Żywieckiego Centrum Turystyki i Kultury na ul. Jana III Sobieskiego 7, 34-300 Żywiec, tel. 33 475 96 52, 606 786 213, e-mail: karty@atlasmobile.eu

  • tanie rozmowy bez granic
  • utrzymywanie kontaktu z bliskimi w czasie Twoich wakacji
  • kontrola kosztów poprzez system doładowań
  • możliwość wielokrotnego wykorzystania karty przy kolejnych wyjazdach
  • łatwość doładowania konta klienta (internet, partnerzy agencyjni)
  • kontakt z „call center” operatora telekomunikacyjnego.

INSTRUKCJA OBSŁUGI - POBIERZ PLIK W PDF

USŁUGA ATLAS MOBILE - POBIERZ PLIK W PDF

PREZENTACJA KARTY ATLAS MOBILE - POBIERZ PLIK W PDF

ROZMOWY BEZ GRANIC ATLAS MOBILE - POBIERZ PLIK W PDF

 

Atlas Mobile - tania telefonia roamingowa (np. Egipt czy Turcja za 1,30 zł / minutę)

Usługa tanich rozmów roamingowych jest dostępna prawie na całym świecie. Karta SIM Atlas Mobile jest dostępna do zakupienia u nas w biurze na ul. Jana III Sobieskiego 7. W niektórych krajach egzotycznych musimy zwrócić uwagę na nazwę sieci (bądź kilku sieci) zapewniającą korzystne ceny rozmów i SMS, w takim przypadku należy pamiętać o ustawieniu w menu telefonu tej konkretnej sieci używanej przez nas do rozmów i SMS. Informację o zalecanych sieciach w konkretnej lokalizacji możemy otrzymać postępując zgodnie z instrukcją - wpisując na klawiaturze telefonu *110# i zatwierdzając (dokładnie tak jak przy wykonywaniu połączenia, czyli przyciskając „zatwierdź” bądź przyciskając „zadzwoń” czy symbol „zielonej słuchawki telefonicznej”).

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA KART ATLAS MOBILE

Do dyspozycji naszych abonentów dostępne są dwie formy kontaktu:

  • całodobowy kontakt mailowy: bok@milotelecom.pl
  • infolinia numer: +48 32 779 73 73 czynna w godzinach: pon.- pt. 8:00 – 20:00 z wyjątkiem dni świątecznych

 

PANEL KLIENTA

1. Każdy użytkownik karty SIM posiada indywidualny dostęp do panelu klienta.

2. W celu zalogowania wystarczy wejść na stronę www podaną na etui karty SIM.

3. Kliknij na przycisk LOGOWANIE. Twój login to numer telefonu wpisany w formacie: np. 48531234567, hasłem natomiast jest ciąg ostatnich 10-ciu cyfr nadrukowanych na rewersie karty SIM pod kodem kreskowym. Za pomocą panelu klienta możesz samodzielnie zarządzać swoimi usługami, przeglądać historię doładowań, zamówić billing oraz zgłosić usterkę.

 

DOŁADOWANIA

1. Każdy użytkownik korzystający z karty SIM może ją doładować w dowolnym czasie w nominałach 50 zł, 100 zł, 200 zł i 300 zł brutto.

2. Wszystkie środki z doładowania przeznaczone są na usługi świadczone przez operatora Milo Telecom Sp. z o.o. (tj.: rozmowy, SMS, MMS, Internet).

3. Doładowania mogą być realizowane w formie przelewu elektronicznego za pośrednictwem strony www podanej na etui karty SIM (przycisk: DOŁADUJ) lub w formie gotówkowej we wszystkich punktach Poczty Polskiej i we wszystkich sklepach Żabka.

4. Po każdym doładowaniu środki mogą być wykorzystane w ciągu 180 dni.

 

AKTYWACJA KARTY

1.Umieść kartę SIM w telefonie bez sim-locka w celu aktywacji usług.

2.Po aktywacji usług do karty automatycznie zostanie przydzielony numer telefonu komórkowego.

3.Włącz telefon i sprawdź poprawność działania karty oraz numer Twojego telefonu za pomocą kodu podanego poniżej.

4.Po zalogowaniu się do wybranej ręcznie lub automatycznie sieci możesz już wykonywać połączenia.

5.Teraz możesz już rozmawiać bez ryzyka otrzymania wysokiego rachunku.

 

ODBIERANIE POŁĄCZEŃ

1.Gdy telefon zadzwoni po prostu odbierz połączenie.

2.Twoje koszty połączeń w roamingu będą zawsze niższe.

3.Taktowanie połączeń odbieranych:

  • UE - sekundowe
  • Reszta Świata – minutowe

 

WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ

1. Wybierz numer telefonu, poprzedzając go międzynarodowym kodem kraju (przykład: +48531234567)

2.Wciśnij „Połącz”. Na ekranie zobaczysz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i połączenie zostanie zakończone automatycznie. Jednocześnie wyświetlony zostanie koszt połączenia za 1 minutę.

3.Poczekaj kilka sekund, aż system do Ciebie oddzwoni i odbierz połączenie typu „call back”.

4. Teraz system połączy się z Twoim rozmówcą. Nie rozłączaj się w tym czasie.

5.Taktowanie połączeń wykonanych:

•UE - po pierwszych 30 sek. naliczanie sekundowe

•Reszta Świata – minutowe

 

PRZEKIEROWANIA

1.Jeżeli wyjeżdżając za granicę chcesz przekierować rozmowy ze swojego obecnego numeru na otrzymaną właśnie kartę SIM wpisz na swoim dotychczasowym telefonie kod: *21* numer na który chcesz przekierować rozmowy# i wciśnij OK

2.Od tego momentu wszystkie rozmowy wykonane na Twój dotychczasowy numer będą przekierowane do odwołania

3.Wyjmij kartę SIM, z której dotychczas korzystałeś jeszcze w Polsce, żeby nie ponosić dodatkowych opłat i włóż nową kartę SIM

4.Po powrocie do kraju włącz swoją dotychczasową kartę i wpisz kod #21# aby odwołać przekierowanie

 

KODY TELEFONICZNE

*101# – mój numer telefonu na karcie

*107#– sprawdź aktywność usługi Internet

*107*1#– włącz usługę Internetu

*107*2#– wyłącz usługę Internetu

*108#– aktualny stan środków na koncie

*109#– okres ważności środków na koncie

*110#– zalecany operator w danym kraj

*555#– Biuro Obsługi Klienta (Infolinia)

Korzystanie z kodów jest bezpłatne.

Zapraszamy do Żywieckiego Centrum Turystyki i Kultury aby kupić karty telefoniczne z tanim roamingiem międzynarodowym!

www.atlasmobile.eu

ul. Jana III Sobieskiego 7

34-300 Żywiec

Tel. 33 475 96 52, 606 786 213

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji zawarliśmy w polityce cookies.

Zatwierdź